29 Aralık 2014 Pazartesi

Metalik Çanta

Buz gibi bir pazartesi sabahından herkese merhaba. Bugün tam anlamıyla kışın soğuğunu hissetmeye başladık, öyle değil mi :) Yılbaşına günler kala, acaba kar yağar mı hayali kuranlar kimler!
Sheinside siyah beyaz ceketimsi kabanımı, gri, siyah ve beyaz üçlüsü ile kombinledim. Aslında desenleri karıştırmayı çok sevmiyorum ama kaban ile eteğin desenlerinin birlikte duruşunu sevdim :) Bu arada üzerimde gördüğünüz kabanın kalıbı oldukça küçük, o yüzden almayı düşünürseniz büyük bedenini almanızı tavsiye ederim.

İyi Haftalar <3








Hi everyone! It's so cold and rainy in Istanbul today. But my photos are from yesterday when the weather was good.
I wore my new Sheinside black and white notch coat for the first time. It's so chic and warmy. I love it's fitting on me. By the way if you want to buy it and if you want it to look like a coat not a jacket, i suggest you one size up.

Have a great week <3

Kaban/Coat: Sheinside        Üst/Top: Vero Moda        Etek/Skirt: Koton
Botlar/Boots: Chicwish         Clutch: Mudo

3 yorum:

Bisma Rauf dedi ki...

Wow...love ur coat!

Check out my new post Here!!!

Beauty Unearthly dedi ki...

Gorgeous !!! you look lovely!

emilianata dedi ki...

Bloğa düzenli olarak giremiyorum, ama her girdiğimde sizi daha zayıflamış olarak görüyorum. Çok güzel bu!

Sevgiler,

www.emilianata.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...