4 Mart 2015 Çarşamba

Son Zamanlarda Ben...

Uzun süredir yoğunluktan paylaşım yapamadığım ''son zamanlarda'' yazılarının bir yenisini, nihayet bugün yazıyorum! Hangi markaların yeni sezon koleksiyonlarına göz atıp, yeni ürünlerini deneme şansı buldum hep beraber inceleyelim mi?.

İlk olarak uzun zamandır sizlere bahsetmek istediğim, bu yılın başlarında tanıştığım, Türkiye'de geçen yıl satışı başlayan ama uzun yıllardır piyasada olan Derma e markası ile başlamak istiyorum. Derma e’nin kurucu ortağı sevgili Dr. Linda Miles, bizlere ürün serilerinden, içeriklerden uzun uzun bahsetti. Benim için önemli olan ve sizlerle paylaşmak istediklerim ise ürünlerin %100 vegan, paraben ve glutensiz oluşu. Cildin durmunu iyileştiren; kanıtlanmış vitaminler, antioksidanlar bitkilerden yararlanarak, her cilt tipine ve ihtiyacına yönelik ürün serileri geliştirilmiş. Ben bir süredir günlük bakım kremi olarak dermae kullanıyorum ve çok memnunum. Ürünler ile ilgili detaylı bilgiye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Park Bravo İlkbahar/Yaz koleksiyonu oldukça renkli ve şık parçalardan oluşuyor. Desenli şal seviyorsanız bir göz atın derim, bu sezon oldukça geniş yer ayırmışlar. Benim favorim ise bu yeşil t-shirt ve şort oldu.


Avon'un yeni Indulgence ruj serisi, hem parlak renkleri hem de yumuşacık sürümü ile beğenimi kazandı. Özellikle red tulip rengini çok sevdim.
Geçtiğimiz hafta yine çok sevdiğim markalardan biri, Yves Rocher Serum Vegetal serisi tanıtımındaydım. Gücünü yaşam bitkisinden (ficoide glaciale) alan yeni seri, özellikle kırışık görünümlü, sıkılık ve ışıltı kaybı yaşayan ciltler için öneriliyor.



Bir süredir sosyal medya hesaplarında Azra Akın'ın saç rengini değiştireceği ve renk seçimini de takipçilerine bıraktığını görmüş olabilirsiniz. Yeni L'oreal Excellence Intese serisi, koyu renk saçlarda bile yoğun etki gösteriyormuş. Azra Akın'ın da koyu kahve saçları, 7.43 Tarçın Bakırırengi ile boyanmış.


Paylaşımlardan anlık olarak haberdar olmak için, Instagram hesabımı takibe almadıysanız buraya tıklayarak takip etmeyi unutmayın. 

Sevgiler <3

1 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

epey yoğunmuş son zamanlar,
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...