24 Nisan 2015 Cuma

Baharın Olmazsa Olmazı: Kot Ceket

Kot pantolonları ne kadar seviyorsam kot ceket ve gömlekleri de o kadar seviyorum.Günlük kombinlerimde sık sık kullandığım parçaların en başındalar. Bu üzerimde gördüğünüz ceket ise dolabımın belki de en eski parçası, neredeyse 8-9 yıllık olmalı :)
Bahar için dolabımın bir başka olmazsa olmazı ise şüphesiz çiçek desenli pantolonlar. Geçtiğimiz yıl, çiçekli pantolon gördüm mü artık aklıma sen geliyorsun diye pek çok yorum almıştım, bu sezonda sevdam devam ediyor.

Her ne kadar fotoğraflarda güneşten pek belli olmasada, beyaz üzerine pembe, mavi desenli pantolonum üzerimde ki beyaz bluz ile birlikte Fashion 71 sitesinde takım olarak satılıyor. Alışverişte en sevdiğim şey böyle kombin olarak satılan parçalar, büyük kolaylık! Üstelik üst beyaz olduğu için yine dolapta en çok kullanılacak parçalardan biri olmaya aday :)

Lacivert çantam ise bu kış sık sık kullandığımdan hatırlayacağınız gri çantanın yenisi. Jessica Buurman sitesinde farklı pek çok renk seçeneği var. İlk olarak kırmızıyı almayı düşündüm ama yine mavi sevgim ağır bastı ve lacivetini aldım gitti :)
Sevdiği bir modeli bulunca her rengini almak isteyenlerden misiniz sizde?

Herkese şimdiden iyi hafta sonları :)








I love denim so much. Jeans, denim shirts and denim jackets are my daily favourite pieces. This blue denim jacket is one of the oldest piece on my wardrobe, i think it's 8 or 9 years old!
My other favourite pieces are floral pants, especially for the spring season. So i buy at least 3-4 floral pants on every spring! My new blue and pink printed pants are from Fashion71. Also it's coming with the white top so you don't have to worry about what you will match with the pants, yay :)

I think you can remember my new bag, because i have the grey one. I love to wear it, it's so chic and suitable for a lot of outfits. When i see the new colours on Jessica Buurman, i couldn't decide which colour i choose but finally i choosed the blue one.

Have a great weekend :)

Top and Pants Fashion 71 Üst ve Pantolon,        Bag Jessica Buurman Çanta

4 yorum:

*mehtap dedi ki...

kot ceket her daim moda, tam bir klasik parça.

Bisma Rauf dedi ki...

Love ur pants!

Check out my new post Here!!!

Roket Osman dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni gördüm ve çok beğendim. hemen takibe alıyorum :)
Bana da beklerim > RoketOsman

Merve Baysal dedi ki...

Bence de kot ceketlerin modası geçmez. Çok şık olmuş. Yazı için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...