22 Eylül 2015 Salı

Siyah&Beyaz

Bazen elin en kolay ve rahat parçalara gider, siyah ve beyazdan şaşmazsın. İşte bende öyle günlerden birinde, bu yaz aldığım en rahat şort ve bluz ile karşınızdayım.
Biliyorum arayı biraz açtım ama geçtiğimiz hafta inanılmaz yoğundu. Bir kaç toplantı, biriken işler, hazırlanacak yazılar derken bloga vakit ayıramadım, bayramdan sonra yine güncel olarak devam :)

Biz bu bayram da tatilimizi İstanbul'da sevdiklerimiz ve akrabalarımız ile geçireceğiz. Şimdiden herkese iyi bayramlar. Son takıntım snapchat ve pek sevdiğim instagram'da rebeltakipte adı ile beni bulabilirsiniz!






Hi y'all,
I'm sorry i couldn't share outfit posts for a while but i was so busy with work, meetings, writings, etc. But i will be back with more photos next week after the Eid al-Adha (feast of sacrifice).

When i want to feel good and confident, i wear black&white. So here i am with my new outfit.

By the way, don't forget to find me on snapchat and instagram as rebeltakipte.

Have a great week :)

Top Koton Bluz,     Short Stradivarius Şort,     Shoes Jessica Buurman Ayakkabı
Bag Jessica Buurman Bag,     Necklace Forever New Kolye

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...