15 Aralık 2015 Salı

Siyah Beyaz Kaban

Yeni bir haftadan herkese merhaba,
Son zamanlarda günler nasıl hızlı geçiyor hiç anlamıyorum. Hep bir yere yetişme, hep bir işleri yetiştirememe durumundayım. Buse'nin bu yıl 1. sınıfa başlaması da bunun en belirgin nedeni. Artık, gezelim, oynayalım, eğlenelim bölümünden çalışalım, çalışalım, hep çalışalım bölümüne geçtik! Artık öğrenilen harflerden cümleler kurup, okuyor ve söylediklerimi yazıyor. Böyle güzel güzel anlattığıma bakmayın, çok sancılı bir süreç!
Buse okuldayken de kimse beni tutmasın moduna giriyorum, yetişebileceğim etkinlik ve davetlere katılmaya çalışıyorum. İşte bu günlerden birinde, Follow up Fashion'ın objektifinden yeni fotoğraflar ile karşınızdayım.
Hazırlanmaya pek vakit yoksa siyah parçalar her daim kurtarıcı oluyor ama ben tabi yeşil çantam ve kırmızı şeritli, tüylü şapkam ile kombinimi az da olsa renklendirmeden yapamadım!











Hello from the new week,
Time is not enough for me on these days. My daughter has started to 1. class at school and i think that's why!
While she is at school, i'm trying to attend new launch and events of brands. One of this days, i want to wear all black but then i changed my mind and i added green clutch and a little red touch to my outfit :)

Coat Jessica Buurman Kaban,       Boots Ami Club Wear Bot,     Hat Park Bravo Şapka
Pants Gusto Pantolon,     Clutch Carpisa Çanta    

2 yorum:

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

Tüylü şapkalar ne güzeldir..

http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/12/victorias-secret-fashion-show-2015-ice.html

minimalissmo blog modowy dedi ki...

Great outfit, I love this kind of style, Coat and hat are perfect!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...