22 Şubat 2016 Pazartesi

Pembe Neon Çanta

Geçtiğimiz hafta hava güneşliyken montları botları atıp stiletto ve neon çanta ile biraz erken bahar yaşadım :) Neon renkleri ben özellikle aksesuarlarda kullanmayı seviyorum. Bu pembiş çantayı da AmiClubWear sitesinde görünce, özellikle yaz aylarını düşleyip aldım. Minik bir cüzdan, telefon ve anahtarlar için yeterli. Akşam gezmeleri, cafede arkadaş buluşmaları için ideal!

Siyah beyaz kazağım da yine AmiClubWear sitesinden. Keşke kışın başında görüp alsaymışım inanılmaz sevdim. O kadar yumuşak ki insan üzerinden çıkarmak istemiyor. Kışın genelde yünlü parçalar teni yakıp kaşındırdığından, bu pufidik kazak iyi geldi :)







Do you like to wear neon colors? I like neon colors mostly for accessories. When i see that amazing pink bag on AmiClubWear, i wanted to have it. It's a great piece for spring summer but i wore it on winter too :) It goes perfectly with black, isn't it?

Also i found that cozy and chic sweater on AmiClubWear too and i'm sorry that i didn't find it beginning of the winter because it's so soft and pretty. If you like it don't forget to check it on AmiClubWear it's on sale!

Sweater AmiClubWear Kazak,       Clutch AmiClubWear Çanta,    Pants Gusto Pantolon 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...