22 Mart 2016 Salı

Remington i-LIGHT Essential IPL Epilasyon Cihazı Deneyimi

Ev konforunda lazer epilasyon mu! Tamam, ben varım :)

Pek çok kadın gibi bende evde epilasyonu tercih edenlerdenim. Bir süredir evde kullanıma uygun IPL lazer epilasyon ürünlerini araştırıp, acaba kullansam mı diye düşünüyordum. Bu sırada Remington ailesinin en yeni IPL serisi i-Light ile tanışma fırsatı buldum.
Remington IPL6250 i-Light Essesintial kullanımı ile lazer epilasyon seanslarında alınan sonuçlara yakın bir netice elde etmenin mümkün olduğundan bahsedilince, ürünü deneyimlemek şart oldu.


Ürün sonsuz ampülü sayesinde sınırsız atım yapılmasını sağlıyor. Böylelikle evde bir çok kişi tek bir makinayı kullanabiliyor. Anneniz ya da eşinizle makineyi paylaşabilirsiniz. İstenmeyen tüylerden kurtulmak herkesin hakkı, öyle değil mi :)

Yakın zamanda ağda ya da epilatör kullandıysanız, ürünü kullanmaya başlamadan önce yaklaşık 6 hafta beklemeniz gerekiyor. Çünkü kılı kökünden yok edebilmek için önce kılın yuvasında oluşması gerekiyor.
Ürün direk tüyün üzerine uygulanmıyor, jilet ya da kesme yöntemi ile tüylerinizden arınıp, makineyi ondan sonra kullanmanız gerekiyor. Çünkü atış attığınızda tüy yanıp cildinizi tahriş edebilir.

Ayva tüyü olarak adlandırılan zayıf ve ince tüylerin olduğu bölgelerde, tüylerin gelişmesine neden olabileceği için, bu bölgelerde ürünün kullanılması önerilmiyor. Kadınlarda elmacık kemiğinden yukarı olmadıkça yüzde kullanılabilen ürün için erkeklerde yüzde kullanım önerilmiyor.


Ben ilk olarak ürünü bacak bölgemde kullanmaya karar verip, denemeye başladım. Ürünün 5 ayar seviyesi bulunuyor ve dayanabileceğiniz acıya göre seçim yapabiliyorsunuz. Kimimizde ağrı eşiği çok düşükken kimimizde 5. seviye bile oldukça acısız olabiliyor. Seviyeleri sırası ile deneyerek sizin için en doğru olanı bulabilirsiniz. Seviye ne kadar yüksek olursa tüylerden o kadar çabuk, ne kadar düşük olursa o kadar uzun süreceğini unutmayın. Ben 3 ile ortalama bir başlangıç yaptım.

Ürün kullanımında rahatsız edecek derecede bir acı hissetmedim sadece tenimde oldukça yoğun bir sıcaklık hissi yaşadım. Aynı noktaya birden fazla atış yapmamak çok önemli. Aynı zamanda eğer cildinizde çil, kahverengi leke ya da benler var ise bunların üzerine de atış yapmamanız gerekiyor. Bacak bölgemin oldukça benli oluşu sebebi ile tüm bacağıma atış yapamadım. Ama kullandığım bölgede yer yer azalmalar oluşmaya başladı. Henüz 3 kez kullanmama ve 3. seviyede atış yapmama rağmen gözle görülür bir netice almaya başladım.

Tüylerin uzama süreleri farklı olduğundan, bir kısmından kurtuluyorken bir kısmının yeni çıkması ya da atış attım sanıp o bölgeyi gözden kaçırmış olmam mümkün. Düzenli kullanımla umarım çok yakında kurtulmuş olacağım!

Ürünü kullanmak için vücut bölgenize uygun başlığı taktıktan sonra cildiniz ile temas ettirip atışa hazırlıyorsunuz. Makine atış yapacağınız bölgeyi algıladıktan sonra da atış yapmanıza izin veriyor.

Bir de unutmadan ekleyeyim ürün kablolu. Bu sayede, şarj edip kullanırken yaşanan yarıda kalıp şarjı bitti bekleyeyim dolsun olayına gerek kalmadan, tek seferde tüm uygulamayı bitirebiliyorsunuz.

Uygulamadan sonra ciltte hafif kızarıklık ve sıcaklık hissi olabiliyor. Oldukça kısa sürede kızarıklıklar geçiyor. Bu sürede cildi nemlendirmek ve rahatlatmak için kokusuz hipoalerjenik ürünler kullanılması gerekiyor.

Son olarak ürün açık tenliler için geliştirilmiş, o nedenle koyun tenliler için önerilmiyor.


Ürünün güvenliği hakkında kafanızda soru işaretleri var ise;

i-LIGHT cihazının güvenli ve etkili olduğu klinik olarak onaylanmıştır.

i-LIGHT cihazı dünyaca ünlü dermatologlar ile geliştirilmiştir. 

i-LIGHT cihazı son derece güvenlidir ve cildinizi korumak için UV filtresi içerir.    

i-LIGHT, doğru cilt tonuna uygulama yapmayı sağlayan cilt sensörü içerir.

i-LIGHT Amerikan sağlık kuruluşu FDA onaylıdır. (Food & Drug Administration - USA)

Eğer lazer epilasyon salonlarına gidecek vaktim yok ya da tüm vücut bölgemde uygulama gerçekleştirmek için çok para harcamak istemiyorum diyorsanız, evde IPL epilasyon tam size göre.

Biliyorsunuz lazer epilasyon yaptırdıktan bir kaç sene sonra yeniden tüylenme sorunu yaşanabiliyor. Ama IPL cihazı ile böyle bir sorun yaşasanız bile, ürün sınırsız atımlı olduğu için yeniden ücret ödemeden uygulama yapabilme imkanı, ürünü oldukça cazip kılıyor.

Aşağıda eklediğim videoyu izleyerek kullanım ile ilgili daha detaylı bilgiye ulaşabilir, aklınıza takılan soruları da bana sorabilirsiniz!


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...