24 Ekim 2016 Pazartesi

Askeri Yeşil Palto

Bazı dönemler bir şeye takılıp kalıyorum sanırım, son zamanlarda da elim nedense hep askeri yeşillere gidiyor. Dolabıma yeni eklenen parçalardan biri de, bu kolları kırmızı beyaz detaylı, yeşil palto. Kış için iyi bir yatırım oldu bence. Dolabımda pek çok renk kaban ve palto olmasına rağmen askeri yeşil yoktu, böylelikle bu eksiği de tamamlamış oldum. Biraz fazla mı military esintili oldu bilmiyorum ama benim hoşuma gitti. Bu arada bahsetmeden geçmeyeyim, kendisi Gamiss sitesinden.

Yine aynı tonlarda yeni gömleğim ise Yoins sitesinden. Son zamanlarda nerede bulsam aldığım işlemelerin, yeni sezona uygun bir rengini bulup kaçırmam olmazdı tabi :) Yeşil üzerine pembe çiçek nakışlarını çok sevdim.









I like to wear army green colored clothes especially on autumn. So i bought a few things lately for this season. Actually that long military coat is a perfect piece for cold winter days too. You can find in on Gamiss. It's high quality and so trendy.

By the way, i bought that embroideried shirt from Yoins. It's so pretty, right? I wore it with my black pants and boots but i will wear it with skirts too. It's a cool piece for my wardrobe!

Shirt Yoins Gömlek,      Coat Gamiss Palto,        Boots Ami Club Wear Bot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...