24 Aralık 2016 Cumartesi

Nakışlı Kot Pantolon

Yeni yıla girmemize son bir hafta kaldı. Benim için her sene, yılın dört gözle beklenen zamanlarıdır ama bu yıl ülke olarak o kadar kötü günler geçirdik ve hala geçirmekteyiz ki, sadece ben değil pek çok kişide yeni yıl heyecanını, mutluluğunu tam da istediği gibi yaşayamıyor.
Ben yine de gelecekten ümidimi kesmiş değilim, dibe vurmadan yükselmek olmazmış derler, ülke olarak daha dibe batamazdık sanırım artık yükselme zamanımız gelmiştir umarım. Hafta sonunda artık son hediye alışverişlerine dalacağımız bu son günlerde, içimizi karartmayıp, hemen kombin detaylarına geçeyim.

Gözüme kestirdiğim bir kaç nakışlı kot pantolonu dolabıma ekledim ama gözüm hala yenilerinde! Almamak için kendime sürekli bu sezon moda ama seneye devam etmezse bir dolap dolası nakışlı parçayı ne yapacaksın diye hatırlatıyorum :)
Ama çok güzeller! Yeni pantolonumu da Zaful sitesinden aldım. Farklı renk ve nakış seçenekleri ile hangisini alsam diye kararsızlık yaşayabilirsiniz, benden söylemesi.










Hi Y'all,

It's christmas time and new year is coming, yay! So before new year, i want to share my latest looks with you.
I like embroidery prints on denims so i bought a few jeans for this season. My new, red floral embroidered jeans is from Zaful. You can find another color options and different embroideries for jeans on Zaful. It's really hard to choose, because they are all so cool and stylish.

Jeans Zaful Kot,      Boots Ami Club Wear Bot       


1 yorum:

Dressed With Soul dedi ki...

I really like your cool denims!
Merry Christmas!
xx from Bavaria/Germany, Rena
www.dressedwithsoul.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...