19 Şubat 2017 Pazar

Pembe Gri

Herkese iyi pazarlar!
Benim birbirine en yakıştırdığım renk çiftlerinden biri de kesinlikle pembe ve gri. Birlikte duruşlarını çok seviyorum ve özellikle kış aylarına biraz renk katmakta kullanmayı seviyorum. O nedenle bu renk geçişli kazağı Zaful'da görünce hiç düşünmeden aldım. Mavi ve siyah renk seçenekleri de var ama benim gözüm bu pembeden başkasını görmedi!

Choker kolyeler ise bu sezon sonbahardan beridir en trend parçalardan. Ben de bu trende kapılıp, ipli bir model almıştım ama başka bir model daha almak aklımda yoktu. Bu kalpli chokerı Lovelywholesale sitesinde görünce, hadi kolyelere bir tane daha eklensin dedim :)





 



Happy Sunday!
I really like to wear grey and pink colors together. They are so good together, right? So when i see that beautiful sweater on Zaful, i didn't think twice. So pretty and stylish!

Chokers are so trendy this season and i bought a few chokers but i wasn't actually want to buy more until i saw that heart shaped choker on Lovelywholesale. It's pretty but cool at the same time.

Sweater Zaful Kazak,         Choker Lovelywholesale Kolye,      Boots Ami Club Wear Bot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...