22 Mart 2017 Çarşamba

Yaşasın İlkbahar!

Sonunda havalar biraz ısındı da, ilkbaharın geldiğini anlamaya başladık. Güneşi görünce sarı pantolonumu dolaptan çıkardım, hatta o kadar sıcaktı ki, mont bile almadan dışarı çıktım. Yeni kazağım Dresslily sitesinden. Aslında hafif serin, bahar günlerinde giyerim diye almıştım ama fotoğrafta göründüğünden biraz daha kalın geldi, bende fırsat bu fırsat mevsimi geçmeden hemen giyiverdim!

Kenarları metal detaylı güneş gözlüğüm de yine Dresslily sitesinden. Yüzüme biraz geniş oldu, eğildiğimde gözümden düşüyor, gözlükçüye götürüp sıkıştırılabilir mi diye soracağım, umarım çözülür çünkü modelini çok sevdim ve yüzüme de yakıştırdım!








Spring has finally arrived in Istanbul. So i left my coat at home and i just wore my new Dresslily sweater, yay! It's so cute and lovely, right? Also i wore my yellow pants after a long time, i missed the pastel colors all winter long. 

Also i found that interesting sunglasses on Dresslily too. It's so stylish and i really like it. I think it suits my face, what do you think about that? 


Sweater Dresslily Kazak,      Pants Jessica Buurman Pantolon,      Sunglasses Dresslily Gözlük
Shoes Zara Ayakkabı,      Bag Nine West Çanta
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...