20 Mayıs 2017 Cumartesi

Stripes Forever

Benim için modası asla geçmeyecek şeylerin başında tabi ki çizgili parçalar geliyor. Trend olsun olmasın benim dolabımın olmazsa olmazlarından. Tabi haliyle her sezon birkaç yeni parça da dolabıma ekliyorum. İşte bunlardan bir yenisi de bu Rosewholesale çizgili bluz oldu. Kolun üst kısmında bulunan minik dekoltesini, önünde ki iple bağlama detayını, kısacası her detayını sevdim.

Kot pantolonum ise Simplee Apparel sitesinden. Aslında illüzyon yaratıp daha ince gösterir diye düşünerek almıştım ama tam tersi etki yaptı! Yine de hoşuma gittiği için biraz geniş gösterse de giymeden duramadım. Özellikle paçasında bulunan, eşit olmayan parçalanmış görüntüyü çok sevdim.







Stripes are my all time favourite, no matter they are season trend or not. So i buy a few striped pieces every season. That striped, Rosewholesale shirt is my new favourite. I like it’s cold shoulder details. So pretty, right?

I'm a denim addict and i like to buy new jeans every season. I found that patchwork jeans on Simplee Apparel. I like the ripped bottom part, so cool and stylish.

Shirt Rosewholesale Bluz,        Jeans Simplee Apparel Kot
Sneakers Superga Ayakkabı


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...