30 Haziran 2017 Cuma

Her Daim Uygun Fiyatın Adresi : Karmaten

Herkese merhaba!
Haftanın son iş gününü renklendirecek, mağaza mağaza gezip indirim kuyruklarında ömrünüzü tüketmenizden kurtaracak, yepyeni bir online alışveriş sitesi keşfim ile karşınızdayım.
Karmaten sitesini daha önce görüp, internette denk gelmiş miydiniz? Ben yeni keşfettim ve böyle bir siteyi kendime saklamak olmaz deyip, sizlerle yapmış olduğum alışverişi paylaşıp, bir yandan da ufak tefek bilgiler ekleyeyim dedim.
Karmaten sitesi sanırım bu yılın başında online alışverişe başlamış ama onun öncesinde 89 yılında perakende olarak başladıkları mağazacılık sektörüne 2009'da toptan mağazaları da ekleyerek hazır giyime yıllarını vermişler.

Peki sitede neler mi var? Hem kadın hem de erkeklere pek çok seçenek sunan bu sitede, etekten pantolona; gömlekten elbiseye pek çok seçenek bulabilirsiniz. Bunların yanında sevgiliniz ya da eşinizle aynı giyinmek isterseniz, sitede model seçenekleri sizleri bekliyor. Özel gün hediyesi için farklı alternatif arayanlar mutlaka göz atsın derim.

Fiyatlar ise oldukça uygun. Sezon sonunda, indirimde bile bulamayacağımız fiyatları, bize her daim sunan bir siteden bahsediyorum! 100 TL'nin altına tam 5 tane t-shirt aldım dersem, daha iyi açıklamış olurum sanırım :) Peki neler mi aldım, sipariş işleyişi ile birlikte onları da paylaşayım.


Siparişiniz onaylandıktan sonra 24-48 saat içinde hemen kargoya teslim ediliyor. Teslimat ise oturduğunuz bölgeye göre 2-4 iş günü içerisinde gerçekleştiriliyor. Haftalarca kargo yolu gözlemek yok yani!

Ürünlerin hepsi tek tek paketlenip, şeffaf poşetlerde gönderiliyor.


Yazın benim gibi rahat parçalara eğlence katmayı sevenler için neler aldığımı da göstereyim. Öncelikle tam da bugüne yaraşır 'Friday' yazılı t-shirt ile başlayayım. Buradan siteye ışınlanıp daha detaylı göz atıp, satın alabilirsiniz. Ben çok sevdiğim puantiyeli eteğim ile kombinledim.




Yazın t-shirtler en çok tükettiğimiz parçalardan, özellikle basic, v yaka t-shirtler her parça ile kombinlemesi kolay olduğundan sıklıkla tercih ettiklerimden ama her yerde bulması kolay değil, arayanlar bilir! Karmeten sitesinde ise pek çok renk seçeneği mevcut, ben siyah rengine ihtiyaç duyduğum için onu aldım. Buradan tüm renklere göz atabilirsiniz.


Bir diğer favorim ise bu incilerle işli, popcorn yazılı t-shirt. Kırmızı eteğim ile en kısa zamanda kombinleyeceğim. Buraya tıklayıp göz atabilirsiniz.



Ben grisini tercih ettim ama parlak taşlarla işli, bu kuru kafa t-shirt beyaz ve siyah seçenekleri ile sitede sizleri bekliyor.


En şirin parçayı da sona sakladım. Gülen yüzlü, tüylü bu sevimli t-shirt jeanlerle süper olur bence :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...