27 Haziran 2017 Salı

Yazın En Sevdiğim : Bir T-shirt Bir Kot Şort

Son zamanlarda tek parça elbiselerin rahatlığına doyamasam da, kot şortlar olmadan bir yaz düşünemiyorum. Üzerine de renkli, eğlenceli bir t-shirt geçirdim mi tamadır! Yeni Do Not Disturb yazılı t-shirtüm Rosewholesale sitesinden, özellikle yaka bölümünü çok sevdim. Rengi de mavi, tam benlik :)

Espadriller de yazın sık sık tercih ettiğim ayakkabılardan, oldukça rahat oluyorlar. Farklı renk seçenekleri de vardı ama ben bu lacivert olanları tercih ettim. Sade sayılacak bir model seçtiğim için pek çok parça ile kombinlenecek bir ayakkabı. Onlar da yine Rosewholesale sitesinden.

Cupcake desenli saatim ise Dresslily sitesinden. Çok şirin, tam yazlık, rengarenk bir saat. Aldığımdan beri sık sık kullanıyorum.








Denim shorts are my favourite pieces for summer and i like to find interesting, colorful t-shirts to wear with shorts. I found that cool t-shirt from Rosewholesale. I like the color, prints and Do not disturb quote, great for summer holiday, right?

Also i like to wear espadrilles on summer, they are so comfy. My dark blue espadrilles are from Rosewholesale too. You can find another color options too but i like that, it is so beutiful :)

My cute, cupcake printed watch is from Dresslily. It's a lovely and colorful piece, i really like it.I'm wearing it since i bought it.

Tshirt Rosewholesale,      Watch Dresslily Saat,      Espadrilles Rosewholesale     

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...