19 Ağustos 2017 Cumartesi

Yaprak Desenli Elbise

Herkese iyi hafta sonları!
Bu yaz ben omzu açık elbiselere doyamadım, hala gözüm yenilerinde ama yazın da artık sonuna yaklaştık. Yaprak desenli bu elbiseyi Lovelywholesale sitesinde buldum. Fiyatı da oldukça uygun.

Değişik modelde bir çanta gördüm mü hiç karşı koyamam bilirsiniz. Bu Lovelywholesale çantanında açma kapama kısmını çok beğendim. Siyah beyaz oluşu ile de her kombine uygun, yanında ki kırmızı renk detayı da çantayı biraz olsun renklendiriyor. Farklı renk seçeneklerini de sitede bulabilirsiniz.









Have a great weekend!
I can't have enough off the sholder dress this summer, i still look for new ones but it's almost end of summer! I'm so sorry about that. My new green leaf printed dress is from Lovelywholesale. It's a pretty dress and it is so cheap.

When i see a unique bag, i can't resist it. So when i found that stylish bag on Lovelywholesale, i didn't miss it. You can find another color options too.

Dress Lovelywholesale Elbise,      Bag Lovelywholesale Çanta
Shoes Rosewholesale Ayakkabı

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...