13 Kasım 2017 Pazartesi

Oversized Leather Jacket

Scroll Down For English
Kocaman deri ceketler hakkında ne düşünüyorsunuz? Evet lütfen bana da bir tane ya da aman hiç gözüme görünmesinler mi diyorsunuz? Ben kendimi bu yeni, Zaful'dan aldığım, kocaman deri ceketimin içinde 90lara ışınlanmış hissettim. İçine rahatlıkla kalın kalın kazaklar giyip, kara kışlarda bile kullanılabilir!

Paçası metal detaylı pantolonum ise Gamiss sitesinden. Bel kısmında da yine aynı şekilde metal detayları mevcut ama üzerimdeki ceketin büyüklüğü sebebi ile görünmemiş! Ben bu nostaljik görüntüyü sevdim doğrusu ama üzerime oturan parçalara sevgim ayrı tabi :)











Do you like oversized leather jackets? I feel like that i'm back to 90's in this outfit. What do you think about that? I found that amazing jacket on Zaful so if you like it too, buy it before it is sold out! You can wear it with your warmest sweaters in winter too. Great jacket for every season!

Eyelets embellished raw hem jeans is from Gamiss. It's a unique and stylish piece to add your wardrobe for the new season. So cool, right?

Jacket Zaful Ceket,                  Pants Gamiss Pantolon
Boots Ami Club Wear Bot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...