6 Aralık 2017 Çarşamba

Kadife Bot

Scroll Down For English
Hafta ortasından herkese merhaba!
Son zamanlarda günlerin hızına yetişemiyor gibi hissediyorum kendimi, hafta nasıl başlıyor nasıl bitiyor meçhul!
Pembe rengin her tonunu çok seviyorum. Kış diye koyu renkleri daha çok tercih etsem de arada yine renklere merhaba demeyi seviyorum. Bu ceketi de aldığıma çok memnunum, beklediğimden biraz kısa çıkmış olsa da yine de üzerimde duruşunu sevdim.

Gamiss Kadife botlarım ise dolabımın yeni gözdesi. Rengini öyle sevdim ki, elim her kombinde ona gider oldu! Sitede farklı renk seçeneklerini de bulabilirsiniz.







Hello from the middle of the week!
I like to wear colorful clothes even on winter. So i want to add a litlle bit color to my outfit today.

Do you like velvet? Well, i like it so much. When i saw this beautiful velvet boots on Gamiss, i was in love! They are so stylish and unique. You can find the black one on Gamiss too.

Boots Gamiss Bot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...