11 Ocak 2018 Perşembe

Örgü Elbise

Örgü elbiselerle aranız nasıl? Benim için kışın en kurtarıcı parçalarının başında geliyor. İster spor ayakkabılarla ister topuklu botlarla, o günkü modunuza uyum sağlayan en rahat parça! Boğazlı ve sıcacık tutan örgüler ise tam benlik. Bu elbisenin farklı renk seçeneklerini de Rosegal da bulabilirsiniz. Ben bu kez belime kemer takıp, topuklu botlar ile kombinledim.
Botların özellikle metalik topuklarına bayıldım. Uzun zamandır çorap bot arayışındaydım bu botları görür görmez benim olmalı dedim!

Büyük çantalar günlük kullanım için daha işlevsel olsa da bazı kombinlerde daha ufak çantalar göze hitap ediyor. O nedenle her kombine uyacak, siyah bir çanta arayışındaydım. Sonunda tam da aradığımı Rosegal sitesinde buldum. Hem de kadife, daha ne olsun!

Bu sezonun gözde parçalarından biri de leopar desenli ceket ve kabanlar. Üzerimde gördüğünüz yumuşacık, leopar desenli peluş ceketi buldum. Hem hafif hem de sıcak tutuyor, bir ceketten daha ne beklenebilir ki!











Do you like knit dresses? Knit dresses are my favourite for the winter season. They are so easy to wear and you can wear it either with your sneakers or high heels. Also knit dress keeps you warm and cozy. You can find other color options for that knit dress on Rosegal.
 I wore it with my new boots. I was looking for a metallic heel, black boots and i found the perfect one on Gamiss. If you like it buy it before it is sold out.

Leopard prints are so trendy this season so how can i resist to that beautfiul jacket. It's so pretty and stylish. It look great with jeans too.
Black bags are always trendy and must-have piece. I wanted to have a velvet one and here i am with my new Rosegal black bag. Do you like it?

Dress Rosegal Elbise,        Bag Rosegal Çanta


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...