29 Ocak 2018 Pazartesi

Siyah Beyaz Kürk

Scroll Down for English
Peluş kürklerle aranız nasıl? Ben her sezon karşı koyamayıp bir iki tane dolabıma ekliyorum ama her eklediğim de içime siniyor değil. Peluş kürklerde dikkat edilmesi gereken en önemli şey bedeninize uygun olması. Ben genellikle online alışveriş yaptığım için bazen aldıklarım üzerimde tam istediğim gibi durmayabiliyor. Ama bu kez aldığım peluş kürk tam da istediğim gibi üzerime oturdu. Tüylerinin kalitesini de çok beğendim. Siz de beğendiyseniz, mutlaka Lovelywholesale sitesine göz atın derim.

Bir kaç yıldır diz üstü çizmelere bakıp, iç geçirip her seferinde almaktan vazgeçiyordum. Malum bu çizmeler en çok uzun boylu ve ince bacaklı kadınlara yakışıyor. Ne oldu da aldın; boyun mı uzadı, bacaların mı çubuk krakere döndü derseniz, gördüğünüz üzere hiçbiri değil! Ben en sonunda dayanamayıp, yakışmazsa giymem deyip, gözümü karartıp aldım:) Ami Club Wear sitesine göz attıysanız, diz üstü çizmeler için 50nin üzerinde renk,desen ve model seçeneği olduğunu görmüşsünüzdür. Ben en sonunda ayağımda görmüş olduğunuz, bu siyah ve süet botlarda karar kıldım.

Gri, kadife çantam ise Dresslily sitesinden. Sitede pek çok farklı renk seçeneğini bulabilirsiniz. Ben çok kullanışlı bulduğum için farklı bir rengini daha almayı düşünüyorum.









Do you like faux furs? I buy at least 1 or 2 faux furs every season. It's a must have piece for a woman's winter wardrobe.I found that stylish, black and white fur on Lovelywholesale. It's a high quality, pretty fur so if you like it, buy it before it is sold out!

I really like over the knee boots but i couldn't dare to buy a pair of these boots until now. I know they look better on the thin and tall womens but i couldn't resist them. I found that, black over the knee boots on Ami Club Wear. There are a lof color and model options on there!

Velvet bags are the perfect choice for the winter so i bought that lovely, velvet, grey bag on Dresslily. There are too many color options and i think i will buy the green one too.

Coat Lovelywholesale Kürk,         Bot Ami Club Wear Boots
Bag Dresslily Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...