14 Mayıs 2018 Pazartesi

Summer Wishlist

Yazın sıcaklığını hissetmeye başladığımız bu günlerde, artık tatil için sabırsızlanır olduk, öyle değil mi? Tabi kuru kuru beklemek olmaz, yaza hazırlanmak gerek :)
Ben de yeni sezon için kendime yeni neler alsam diye bakınmaya başladım elbette. İlk olarak da en sevdiğim sitelerden biri olan Zaful seçimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

Bir tatilin olmazsa olmazı nelerdir derseniz;

İlk olarak omzu açık mini bir elbiseyi mutlaka bavula eklemeliyiz:



Puantiyeli en az bir parça mutlaka tatil bavulunda yerini almalı, her ortama uyarlanabilir, zamansız bir desen. Benim seçimim bu ikili takım oldu. Eteği farklı üstlerle de giyeceğim elbette!



Peki beyaz bir şort olmadan yaz tatilinizi geçireceğinizi düşünüyor musunuz? Hiç sanmıyorum. Bu ikili takım da harika!



Ve sona da en favori parçayı sakladım. Çizgi, çizgi ve daha çok çizgi. Çizgili, denizi çağrıştıran mavi beyaz bu elbiseye benim gibi göz koyanlar?







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...